Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Am primit un produs incomplet/lipsesc piese sau accesorii

Ne pare rău că ați primit produsul incomplet, este posibil să fi ajuns în acest fel din fabrică. Pentru a vă ajuta, vă rugăm să ne contactați solicitând returnarea prin "contul tău" și indicând acest motiv în secțiunea Returnări sau prin formularul de contact (mai jos). Pentru a grăbi procesul vă rugăm să indicați:

  • Referința produsului și partea lipsă.
  • Numărul de comandă.

O dată primită cererea dv, vă vom contacta cât mai repede posibil pentru a soluționa problema.
Dacă este cazul, vă vom rambursa suma întreagă plătită pentru acest articol fără a suporta costuri de returnare, sau dacă avem disponibilitate vă vom livra un produs nou. Aveți 14 zile naturale la dispoziíe din momentul în care primiți comanda pentru a realiza această reclamație.

** Important: Este obligatoriu să ne informați despre partea lipsă a produsului și intenția dv de a returna produsul înainte de a vă reexpedia marfa. În caz contrar, returnarea poate fi anulată.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top