Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Pot modifica articolele din comanda mea?

Dacă produsele comenzii dv nu erau disponibile pentru expediere imediată iar din acest motiv depozitul nostru nu a inițiat prepararea sa, vă oferim opțiunea de a:

  • Elimina produsele.
  • Anula comanda.

(Nu este posibilă adăugarea unor produse la comandă).

Pentru aceasta este necesar să accesați "contul tău".

În cazul în care pregătirea comenzii a fost inițiată, veți găsi în comandă status-ul "În curs de pregătire" și nu va fi posibilă modificarea. Din acel moment:

  • Dacă aveți nevoie să adăugați un articol: va fi necesară realizarea unei noi comenzi. (Poate presupune cheltuieli de expediere).
  • Dacă trebuie să eliminați un articol: dispuneți de 14 zile pentru a solicita returnarea începând de la data livrării.
Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top