https://www.funidelia.ro/carrito

Aviz legal

Aviz legal

Funidelia.ro aparține:

FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L.
Calle Bari, 28. Nave H, Plataforma Logística Plaza, 50197, Zaragoza - España
E-mail: info@funidelia.ro
Formular de contact

Director general:

Carlos Larraz Nasarre, Antonio Escartín Villellas

FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. este o societate cu responsabilitate limitată spaniolă înregistrată în Registro Mercantil de Zaragoza, Tomo 4257, Folio 24, Hoja Z-63129, Inscripción 2ª și cu număr CIF ESB22370902.

Condițiile Prezente

Termenii și Condițiile Generale prezente, reglementează utilizarea site-ului www.funidelia.ro, a cărui titular este Funiglobal Development S.L.

Acești Termeni și Condiții stabilesc drepturile și obligațiile tuturor utilizatorilor FUNIDELIA, în legătură cu produsele și serviciile oferite prin site-ul nostru www.Funidelia.ro.

Acești Termeni și Condiții sunt importante atât pentru dv. cât și pentru noi, având in vedere că sunt concepute pentru a crea un acord legal între noi, protejând drepturile dv. ca și client și drepturile noastre ca și companie.

Vă rugăm să citiți atent Termenii și Condițiile prezente și Politica de Confidențialitate înainte de a confirma plata pentru efectuarea comenzii.

Prin utilizarea site-ului www.Funidelia.ro sau efectuarea unei comenzi prin acest site, dv. vă asumați obligația de a respecta aceste Condiții și Politica de Confidențialitate, prin urmare, dacă dv. nu sunteți de acord cu toate aceste Condiții și cu Declarația de Confidențialitate, nu trebuie să realizați nicio comandă.

Aceste Condiții sunt susceptibile de a fi modificate, prin urmare trebuie citite înainte de a efectua fiecare comandă.

Faptul că dv. realizați o comandă pe www.Funidelia.ro implică acceptarea completă a prețurilor, a descrierii produselor puse în vânzare și a condițiilor generale de vânzare, care vor fi singurele aplicabile contractului, în acest fel încheiat.

Dumneavoastră vă asumați responsabilitatea de a utiliza site-ul www.Funidelia.ro doar pentru a realiza consultări și comenzi valide din punct de vedere legal. De asemenea, sunteți obligat să ne facilitați în mod cert și corect adresa de email, codul poștal și/sau alte date din contract, fiind conștient de posibilitatea utilizării acestor informații pentru a ne pune în contact cu dv. dacă este necesar (vezi Politica de Confidențialitate). Dacă dv. nu ne facilitați toată informația de care avem nevoie, nu putem iniția comanda.

Pentru a realiza o comandă, trebuie să urmați procedura de cumpărături online până la plată. Apoi, veți primi un email confirmând recepția comenzii („Confirmarea comenzii”). Vor face parte din Contract doar acele produse relaționate în Confirmarea de Expediere.

Disponibilitatea serviciului: Articolele oferite prin site-ul nostru web vor fi disponibile în toată România, și în țările în care realizăm în mod normal expedieri (verifică aici).

Disponibilitatea produselor: FUNIDELIA va face tot posibilul pentru a satisface cererile de produse a tuturor clienții săi. Însă toate comenzile de produse sunt supuse disponibilității acestora și, în acest sens, dacă se produc dificultăți privind furnizarea lor, sau rămân fără stock, ne rezervăm dreptul de a vă facilita informații despre produsele substitutive de calitate și valoare egală sau superioară, pe care dv. le puteți comanda. Dacă nu doriți să comandați aceste produse substitutive, vă vom rambursa orice cantitate pe care dv. ați fi putut plăti.

FUNIDELIA își ia angajamentul de a livra produsele în perfectă stare, la adresa de livrare pe care dv. ați indicat-o în formularul comenzii. Dv. puteți solicita livrarea articolelor, la alt domiciliu și unei alte persoane fizice, diferită de cea care efectuează comanda, atât timp cât domiciliul de livrarea este situat în interiorul zonei noastre de expedieri. În scopul de a optimiza livrarea, vă suntem recunoscători dacă ne indicați o adresă la care comanda poate fi livrată în timpul programului de muncă.

FUNIDELIA realizează expedierile prin firma de curierat DHL (Parcel, Express).

FUNIDELIA va pune la dispoziția clientului toate datele privind expedierea, respectiv numărul de urmărire și agenția prin care li se va trimite comanda, pentru ca dv. să vă puneți în contact cu ei și să știți în orice moment locul unde se află comanda dv.

Livrarea mărfii se va realiza la domiciliul indicat de dv. În cazul absenței destinatarului, în momentul livrării, curierul vă va lăsa o notă indicând cum trebuie să procedați pentru a stabili o nouă livrare, deși nu vă putem asigura acest lucru. În mod normal, veți fi contactat și prin telefon.

FUNIDELIA își rezervă dreptul de a varia tipul de expediere și compania prin care se efctuează aceasta, indiferent de ceea ce se expune în aceste pagini și numai dacă nu presupune un prejudiciu evident pentru client.

Taxele derivate din expedierea articolelor achiziționate, se va reflecta în momentul final al cumparăturilor și va depinde de modalitatea aleasă, urgentă sau normală și de destinație.

În scopul prezentelor Condiții, se va înțelege că „livrarea”, sau produsul/le au fost „livrate”, în momentul semnăturii de primire a acestora la adresa de livrare convenită.

Perioade de livrare

Funidelia lucrează cu diferite perioade de livrare, în funcție de disponibilitatea produsului, totuși, pe durata procesului de cumpărături veți putea verifica perioadele de livrare pentru fiecare comandă.

Toate produsele noastre indică o dată de livrare în funcție de localitatea în care vă aflați. Aceste date se actualizează în mod constant de acord cu disponibilitățile noastre de stock, pregătirea logistică și sărbătorile naționale (nu se iau în considerare sărbătorile locale), pentru a vă da o informație mai exactă despre livrare în momentul achiziționării. Vă atragem atenția că data de livrare care apare pe pagina web poate varia din cauze care nu depind de noi. Aveți în vedere faptul că această dată se recalculează la finalul procesului de achiziționare, când ne veți facilita codul dv. poștal, și că există o serie de coduri poștale considerate îndepărtate de către firma de transport, pentru care data de livrare e posibil să fie mai mare.

Toate produsele din aceeași comandă se vor trimite în același moment, prin urmare, data finală de primire a comenzii, va fi cea a produsului cu data cea mai mare. Luați în considerare că unele produse au un termen de livrare mai mare, deoarece trebuie solicitate furnizorului. În cazul în care unul sau mai multe produse trebuie solicitate furnizorului, comanda dv. nu va fi expediată până când nu vom primi toate produsele (comenzile nu vor fi expediate pe părți).

  • Livrare cu DHL Parcel: 3-4 zile lucrătoare (week-end-ul nu este inclus*) Cost: 29,99 LEI
  • Livrare cu DHL Express: 24-48 ore lucrătoare (week-end-ul nu este inclus*) Cost: 49,99 LEI

Pentru restul expedierilor internaționale, consultă: (www.funidelia.info).

Dacă unul din produsele de care aveți nevoie nu se găsește momentan în depozitul nostru, este posibil ca expedierea să se amâne, dar întotdeauna veți fi informat în mometul în care veți executa cumpărăturile.

Pe www.Funidelia.ro dispunem de articole a căror perioade de livrare nu corespund cu timpul de livrare normal, dar pentru acele articole va fi specificat în mod corect pe fișa lor de detalii, perioadele de livrare a acestora.

Dacă din orice motiv nu am putea respecta data de livrare estimată, vă vom informa despre acest lucru și vă vom da opțiunea de a continua cu comanda stabilind o noua dată de livrare sau, de a anula comanda cu rambursarea totală a prețului plătit. În orice caz, luați în considerare că nu realizăm livrări sfârșitul de săptămână.

Imposibilitatea livrării

Se pot da circumstanțe excepționale cum ar fi lipsa de stock ocazională a unui articol, care ne împiedica livrarea acelui produs în momentul în care deja s-a confirmat expedierea comenzii. În aceste cazuri, clientul va fi informat despre motivul care împiedică decursul normal al procesului de cumparături, putând stabili o nouă dată de livrare sau rambursând în totalitate prețul plătit.

În prezent aplicăm 21% de TVA pentru toate articolele noastre.

În conformitate cu legile aplicabile, Funidelia este obligată să aplice impozitul TVA pentru toate comenzile expediate sau transportate pe teritoriul României. În general, impozitul TVA se aplică în conformitate cu legislația în vigoare în țara de destinație a bunurilor.

Pe Funidelia, toate prețurile indicate pentru fiecare produs, includ deja impozitul TVA.

Toate prețurile Funidelia sunt în LEI și includ TVA-ul aplicabil în curs, dar exclud costurile de transport și posibile cheltuieli de gestiune, care se vor adăuga la suma totală de plătit.

FUNIDELIA își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prețurile de vânzare care apar pe www.Funidelia.ro, însă articolele se vor factura în baza tarifelor în vigoare în momentul în care se înregistrează comanda, sub rezerva de disponibilitate la acea dată.

Poți plăti comanda prin:

  • Paypal
  • Card

FUNIDELIA își rezervă dreptul de a schimba modalitățile de plată, putând crea unele noi sau elimina unele deja existente, fără ca utilizatorul/clientul www.Funidelia.ro să poată realiza reclamații din acest motiv. Totuși dacă schimbarea în metoda de plată afectează o comandă deja realizată, ne vom pune în contact cu clientul de pe www.Funidelia.ro pentru a-l informa de această schimbare, oferindu-i opțiunea de a anula comanda dacă consideră oportun.

Plata cu Paypal

Plata cu Paypal este foarte rapidă prin portalul său de plată. Este suficientă utilizarea email-ului tău și a parolei. După verificarea datelor, plata este imediată, iar o dată cu ea și confirmarea comenzii.

În cazul returnării unui produs plătit cu un cont Paypal, suma rambursată va fi transferată în același cont.

Plata cu Card Visa, MasterCard Secure sau American Express

Plata se realizeaza online, adică, în timp real, prin portalul de plată a instituției bancare corespunzătoare și o dată verificată corectitudinea datelor comunicate.

În momentul realizării unei comenzi pe www.Funidelia.ro, dv. ne garantați că sunteți autorizat pe deplin pentru a utiliza cardul de plată, în cazul în care selecționați acestă modalitate de plată. Doar persoanele cu capacitatea juridică necesară pentru a subscrie contracte privind bunurile și serviciile propuse pe această pagină web pot realiza comenzi pe www.Funidelia.ro.

În scopul de a da maxima siguranță sistemului de plată, www.Funidelia.ro utilizează sisteme de plată sigure, a unor instituții financiare de prim rang în comerțul electronic.

In acest sens, datele confidențiale sunt transmise direct și în format criptat (SSL) instituției financiare corespunzătoare. Sistemul de criptare SSL pe care îl utilizăm, conferă siguranță totală transmisiei de date prin rețea. Datele sale beneficiază de maximă confidențialitate și protecție.

Datele despre cardurile de credit nu ramân înregistrate în nicio bază de date a noastră. Sunt utilizate doar în POS (puncte de vânzare) virtuale a instituției noastre bancare, prin Portalul său de Plată Sigură.

Cardurile de credit sunt supuse unor verificări și autorizări din partea instituției emitentă a acestora. Dacă acea instituție nu autorizează plata, noi nu ne vom face responsabili de nicio întârziere sau lipsa livrării, și nu vom putea formaliza niciun Contract cu dv.

FUNIDELIA își rezervă dreptul de a verifica datele personale furnizate de client și de a adopta măsurile care consideră oportune (inclusiv anularea comenzii) pentru ca marfa achiziționată să fie livrată în conformitate cu datele menționate în comandă.

Politica de returnări

Produsele cumpărate pe www.Funidelia.ro vor putea fi returnate și rambursate. Pentru aceasta, clientul va trebui să:

  • Comunice intenția de a returna produsul si de a face efectivă expedierea acestuia către depozitul nostru, în timp maxim de 14 zile, din momentul livrării.
  • Îndeplinească restul condițiilor stabilite în această secțiune.

Rambursarea va avea valoarea produselor returnate ș,i poate sau nu, să includă cheltuielile de expediere inițiale, după caz:

  • Dacă returnați comanda completă, vă vom rambursa inclusiv cheltuielile de expediere inițiale (29.99 LEI).
  • Dacă returnați unul sau mai multe produse, dar păstrați cel puțin unul, nu vă vom rambursa cheltuielile inițiale.

Cheltuielile de expediere a returnării vor fi suportate de client, exceptând cazurile produselor defectuoase sau stricate.

Impozitele internaționale nu sunt rambursabile.

Acceptăm doar returnările care îndeplinesc următoarele cerințe:

FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. va accepta doar returnările care îndeplinesc următoarele cerințe:

  1. Produsul trebuie să fie în aceleași condiții în care a fost livrat și trebuie să conserve ambalajul și etichetele originale. În caz contrar, valoarea bunului poate suferi o depreciere. Expedierea trebuie făcută utilizând aceeași cutie protectoare sau pungă în care a fost primit pentru a proteja produsul. În cazul în care nu se poate utiliza cutia sau punga protectoare în care vi s-a livrat produsul, va trebui să îl returnați într-un ambalaj similar cu scopul de a proteja produsul în timpul transportului până la depozitul FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L.
  2. Produsul nu trebuie să sufere nicio modificare sau utilizare, ci doar despachetat pentru verificarea condițiilor în care se află. Asta înseamnă că nu a fost utilizat, spălat, alterat sau vreun component pierdut. Vă rugăm, controlați in detaliu că ați inclus toate piesele și ambalajul original înainte de a începe returnarea.
  3. Unele produse nu se pot returna:
    • Produse fabricate pe măsură pentru un client specific.
    • Produse sigilate ca lenjerie intimă, ciorapi, etc., care o dată despachetate nu vor putea fi returnate din motive de igienă.
  4. În cazul în care un produs nu îndeplinește condițiile anterioare, clientul va trebui să suporte ccosturile returnării acelui produs.

Clientul se va face responsabil pentru trimiterea și primirea pachetului în condiții perfecte, asigurându-se că împachetatul protejează corect articolele returnate, fără riscul de a fi deterioarte, de asemenea că pachetul trebuie să ajungă la adresa indicată pentru returnare.

Vă rugăm, luați în considerare faptul că stilul produsului poate varia din cauza schimbărilor în fabricație acestuia, din partea fabricantului. Aceste schimbări, independent de gradul de variație, sunt in afara controlului nostru.

Vă cerem scuze pentru orice neplăcere ocazionată. Ca parte a politicii noastre de returnări, poți returna orice produs care nu este pe măsura așteptărilor tale.

Proces de returnare:

Te rugăm, în primul rând verifică dacă produsul îndeplinește cerințele din politica noastră de returnări.

Pentru a solicita o returnare trebuie să urmezi următorii pași:

  1. Accesează „Contul meu”: secțiune pe care o vei găsi în partea superioară în dreapta paginii web. După care, introduci numele de utilizator și parola, apoi intri pe profilul tău de utilizator. În fereastra de returnări, poți vedea toate produsele care se pot returna și statusul returnărilor sau schimbărilor de produse deja realizate.
    Este posibil ca uneori să nu va apară produsele din comandă în această secțiune și prin urmare nu veți putea solicita returnarea, doar după ce au trecut 12/24 de ore de la primirea pachetului la domiciliu. Acest lucru se datorează faptului că este nevoie de o scurtă perioadă de timp pentru a înregistra în sistem datele companiei de transport, confirmându-ne livrarea comenzii.
  2. Selecționează produsele pentru returnare: Va trebui să selecționați produsele pe care doriți să le returnați și să specificați un motiv (doar dacă doriți, ne va ajuta mult opinia dv.)
  3. Trimite pachetul și completează notificarea de expediere: Livrarea o veți realiza cu firma de transport pe care doriți și veți returna pachetul ambalat perfect în termen de 14 zile. Din acel moment, veți primi un email cu confirmarea returnării și instrucțiunile de urmat pentru a ne trimite produsul și pentru a primi rambursarea.
  4. Rambursarea: Vi se va rambursa suma de bani direct pe card sau în contul de Paypal utilizat. Amintiți-vă că vi se va rambursa doar costurile de expediere inițiale dacă realizați returnarea comenzii întregi.

Dacă doriți să schimbați mărimea costumului pe care l-ați primit, trebuie doar să urmați pașii indicați anterior și să realizați o nouă comandă cu mărimea corectă. Adică, va trebui să solicitați o returnare a comenzii actuale și apoi veți efectua o nouă comandă cu măsura corectă.

FUNIDELIA oferă garanții în cazul defectelor de fabricație al produsului. Orice defect sau defecțiune ocazionate de o incorectă utilizare sau manipulare a materialului sau uzurei produsă din cauza uzului anormal al acestuia, nu sunt incluse în aceste garanții.

În cazul unui produs defectuos, Funidelia va continua, după caz, cu reparația, substituirea, reducerea prețului sau anularea contractului, gestiuni care vor fi gratuite pentru consumator și utilizator. Funidelia va răspunde pentru lipsa de conformitate manifestată în timp de doi ani din momentul livrării. Consumatorul și utilizatorul va trebui să comunice firmei Funidelia lipsa de conformitate în timp de două luni de la cunoașterea acesteia.

Articolul de returnat va trebui să respecte astfel cum este menționat în Politica noastra de Returnări

Garanția își va pierde valabilitatea în caz de defecte sau deteriorări cauzate de factori externi, accidente, în special, accidente electrice, uzură, instalația și utilizarea neconformă cu indicațiile Furnizorului.

De asemenea, rămân în afara garanției produsele modificate sau reparate de client sau oricare altă persoană neautorizată de furnizor.

Pentru orice întrebare sau solicitare de informații, ne puteți contacta prin Centrul de Asistență Clienți.

Responsabilitatea firmei FUNIDELIA în legatură cu orice produs achizitionat pewww.Funidelia.ro, va fi limitată strict, în orice caz, de prețul de achiziție a acelui produs și nu va fi compromisă de simple erori sau omiteri care au putut lua loc, când s-au luat toate precauțiile necesare pentru prezentarea produselor.

FUNIDELIA nu va putea fi considerată responsabilă de daunele, de orice natură, atât materiale cât și nemateriale sau corporale, care au putut rezulta din funcționarea sau uzul inadecvat al produselor comercializate. Același lucru se aplică posibilelor modificări realizate produselor din partea furnizorilor.

FUNIDELIA nu va putea fi considerată responsabilă de un client sau un terț de daune indirecte, pierderi din exploatare sau câștig nerealizat, produse prin orice mijloc, chiar dacă acea daună, pierdere sau prejudiciu era previzibil pentru FUNIDELIA sau dacă eventualitatea sa a fost adusă la cunoștiință.

Dispozițiile clauzei prezente nu vor afecta drepturile dv. recunoscute de lege în calitate de consumator, nici a dreptului dv. de a renunța la contract.

Aceste Condiții Generale sunt reglementate de legea spaniolă. Părțile se supun, la alegerea lor, pentru rezoluția de conflicte, și cu renunțarea la orice alt tribunal, judecătorilor și tribunalului din Zaragoza (Spania).

Elementele acestui web sunt create cu scopul de a oferi vânzarea unor produse identificate din partea companiei FUNIDELIA.

Toate ilustrațiile, desene, icoane, grafice, fotografii, imagini și orice alte elemente care fac parte din web sunt proprietatea exclusivă a FUNIDELIA, sau cedate sub licență de Marca furnizorului.

Clienții și utilizatorii sunt avertizați că drepturile companiei FUNIDELIA de conținut, design și codul sursă a acestei pagini web, sunt protejate de legislația spaniolă și internațională în vigoare, cu privire la proprietatea intelectuală și industrială.

Marca ®Funidelia este o marca înregistrată.

De asemenea, fără a aduce atingerea celor mai sus enunțate, conținutul acestui web este considerat program informatic, și prin urmare, i se aplică toată legislația spaniolă și comunitară europeană în vigoare ce ține de acesta materie.

Este interzisă în mod expres reproducerea totală sau parțială a acestui web, nici măcar printr-un hyperlink, nici oricare din conținutul său, fără permisul expres și în scris FUNIDELIA.

De asemenea, este total interzisă copia, reproducerea, adaptarea, modificarea, distibuiția, comercializarea, comunicarea publică și/sau orice altă acțiune ce poate fi considerată o infracțiune a legislației spaniole în vigoare și/sau internaționale, în materie de proprietate intelectuală și/sau industrială, cum și utilizarea conținutului paginii web fără autorizație în prealabil, expres și în scris, din partea FUNIDELIA.

FUNIDELIA informează că nu acordă licență sau autorizare implicită asupra drepturilor de proprietate intelectuală și/sau industrială sau asupra oricărui alt drept sau proprietate relaționată, direct sau indirect, cu conținutul inclus pe site-ul www.Funidelia.ro.

Legislația aplicabilă impune ca o parte a informației sau comunicărilor pe care vi le trimitem, să fie în scris. Prin utilizarea site-ului www.Funidelia.ro, dv. acceptați că majoritatea comunicărilor cu noi vor fi electronice. Vă vom contacta prin email.

Prin efectele contractuale, dv. vă dați acordul utilizării acestui mijloc de comunicare și recunoașteți că orice contract, notificare, informație și alte comunicări pe care vi le vom trimite în format electronic, îndeplinesc cerințele legale de a fi în scris. Acestă condiție nu vă va afecta drepturile recunoscute prin lege.

Notificările pe care dv. ni le trimiteți, trebuie trimise de preferință prin Formularul nostru de Contact.

Conform celor dispuse anterior și cu excepția cazului în care se stipulează contrariul, vă putem trimite comunicări fie prin e-mail, fie la adresa poștală facilitată de dv. în momentul realizării unei comenzi.

Se va înțelege, că notificările au fost primite și făcute corect, în același moment în care apar pe pagina noastră web, 24 de ore după trimiterea unui e-mail, sau trei zile de la data ștampilei poștale a oricărei scrisori. Pentru a controla dacă notificarea a fost făcută, va fi suficient să verificați, în cazul unei scrisori, dacă adresa este corectă și sigilată corespunzător, și că a fost depusă în mod corect la oricare oficiu poștal sau căsuță poștală. În cazul unui e-mail, verificați dacă a fost trimis la adresa electronică specificată de receptor.

Când va fi necesar ca Utilizatorul să se înregistreze sau să faciliteze date personale, va fi avertizat corespunzător în acest sens.

Înregistrarea pe pagina noastră web implică, că datele vor face parte din baza noastră de date, în scopuri atât informative cât și comerciale.

În orice caz, colectarea și prelucrarea datelor personale se va efectua în conformitate cu principiile si obligațiile Legii Organice 15/1999, din 13 Decembrie, de Protecție a Datelor (LOPD) și legislația de dezvoltare, și de acord cu dispozițiile prevăzute în Politica de Confidențialitate, parte integrantă din aceste Condiții Generale de Vânzare.

Pentru mai multe informații, consultați secțiunea noastră de Confidențialitate & Securitate.

Comentariile și sugestiile dv. vor fi bine primite. Vă rugăm să ne trimiteți aceste comentarii și sugestii prin Formularul de Contact .

Top