Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Dreptul de retragere

Dreptul de retragere

Utilizatorului îi este recunoscut dreptul de retragere din cumpărăturile efectuate prin Pagina web www.funidelia.ro, putând returna produsul, în cazul în care nu este satisfăcut, în termen maxim de paisprezece (14) zile naturale din ziua în care dv. sau un terț indicat de dv., altul decât curierul, a intrat în posesia materială a bunurilor.

Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne trimiteți o notificare la FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza – Spania sau să ne scrieți prin formularul nostru de contact informându-ne despre decizia de retragere din contract printr-o declarație explicită (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau un email prin formular). Puteți utiliza acest formular de retragere, deși utilizarea sa nu este obligatorie. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient ca notificarea corespunzătoare din partea dv., al acestui drept, să fie trimisă înainte de termenul dat (14 zile naturale).

Consecințele retragerii:

În cazul retragerii dv., vă vom înapoia toate plățile efectuate, inclusiv costurile de transport (cu excepția cheltuielilor adiționale rezultate din alegerea din partea dv. a unei modalități de livrare diferită de modalitatea mai ieftină de livrare ordinară pe care o oferim) fără nicio întârziere nejustificată, și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile naturale începând de la data în care ne-ați înștiințat despre decizia dv. de retragere din prezentul contract și o dată primite ulterior bunurile sau produsele obiect al retragerii. Vom continua cu efectuarea rambursării corespunzătoare utilizând aceeași modalitate de plată utilizată pentru tranzacția inițială, doar dacă nu indicați contrariul în prealabil; în orice caz, nu veți suporta nicio cheltuială ca și consecință a retragerii.

Putem reține rambursarea până la livrarea produselor, sau până când nu prezentați un justificant cu returnarea acestora, oricare dintre acestea intervine mai târziu.

Dv. va trebui să ne returnați bunurile la Funiglobal - DHL Solutions GmbH, Barentsstr. 24, 53881 Euskirchen, Germany, fără nicio întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile naturale începând de la data notificării deciziei dv. de renunțare la contract. Se va considera respectat termenul dacă veți efectua returnarea bunurilor înainte de această perioadă de timp. Costul de transport al returnării va fi suportat de client.

Dv. veți fi responsabil de diminuarea valorii bunurilor ca rezultat al unei manipulări diferite de cea necesară pentru a stabili natura, carcateristicilor și funcționării bunurilor.

Cum determinăm diminuarea valorii bunurilor

Cu scopul de a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor, veți manipula și inspecționa bunurile (i) cu atenție și (ii) în același mod în care a-ți proceda într-un magazin fizic. Orice manipulare sau inspecție a bunurilor excesivă poate aveas ca rezultat o diminuare a valorii bunurilor, prin urmare vom fi autorizați să efectuăm deducția corespunzătoare în momentul rambursării plății. Vom determina diminuarea valorii după fiecare caz. Veți putea deschide ambalajul și inspecționa materialele și culorile bunurilor cu grijă, dar fără a rupe cutia în momentul deschiderii. Dacă cutia este ruptă, înțelegem că valoarea bunurilor s-a diminuat. Vă amintim că, pe durata în care sunt în posesia dv., și până când ne vor fi returnate, dv. sunteți responsabil de bunuri și prin urmare, responsabil de orice daună pot suferi.

Dispoziții comune

Nu veți avea dreptul la retragere din contractul a cărui obiect va fi furnizarea următoarelo produse:

- Articole personalizate sau făcute la măsură

- Bunuri sigilate din motive de sănătate sau igienă care au fost deschise după livrare

Dreptul dv de a se retrage din contract va fi aplicat exclusiv acelor produse care se returnează în aceleași condiții în care le-ați primit. Nu se va face nicio rambursare dacă produsul a fost utilizat mai mult decât pentru simpla deschidere a ambalajului, produse care nu sunt în aceleași condiții în care au fost livrate sau care au suferit o deteriorare, de aceea va trebui să fiți atenți cu produsele cât timp sunt în posesia dv.

După examinarea articolului vă vom informa dacă aveți dreptul la rambursarea sumelor plătite. Rambursarea cheltuielilor de transport se vor realiza doar când dreptul de retragere se va exercita pe termenul legal iar articolele care compun comanda în chestiune înapoiate. În cazul în care există o eroare în conținutul pachetului de returnare, care nu ține de Funidelia, vom fi autorizați să vă taxăm costurile corespunzătoare. Rămân în orice caz protejate drepturile și acțiunile recunoscute de legislația în vigoare.

Returnarea produselor defectuoase

Cu serviciul noastru de post-vânzare încercăm să vă oferim o atenție promptă și eficientă clienților noaștri cu scopul de a rezolva orice problemă privind articolele noastre sau expedierile.

Dacă observați orice defect în momentul livrării, contactați-ne imediat prin email, ori după două (2) zile lucrătoare de la primirea produsului nu se vor accepta reclamații privind transportul.

În cazurile în care considerați că în momentul livrării produsul nu este în conformitate cu dispozițiile din contract, va trebui să ne contactați imediat prin mijloacele noastre de contact, facilitând datele produsului și dauna suferită.

Vom continua cu examinarea atentă a produsului returnat și vă vom comunica prin email într-un termen rezonabil dacă vom continua cu rambursarea sau substituția acestuia. Rambursarea sau substituția articolului se va efectua cât mai repede posibil și, în orice caz, în următoarele 14 zile naturale de la data în care vă vom trimite un email confirmând rambursarea sau substituția articolului deteriorat.

Sumele plătite pentru acele produse care au fost returnate din cauza unui defect sau deteriorare, când într-adevăr au existat, vor fi rambursate integral, inclusiv cheltuielile de livrare suportate pentru a vă livra articolul și costurile pe care dv le-ați putea suporta pentru a le returna. Rambursarea se va efectua în aceeași modalitate de plată utilizată în momentul cumpărăturilor.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top